راهنما انتخاب بهترین برند یخچال

پنجشنبه 26 تير 1399
0:56
حقانی

برترین برند یخچال فریزر
از آنجایی که تنوع برند، مدل و هزینه یخچال ساید بای ساید در بازار زیاد می باشد شاید در انتخاب یخچال مناسب دچار سردرگمی بشوید. بهترین مارک یخچال فریزر اغلب باید بر پایه نیازهای هر شخص و علاوه بر این نوع استفاده از اون یخچال معرفی بشود. چراکه اگر ابتدا برند را انتخاب کنید ممکنه اون برند، مدلی که به همه نیازهای شما پاسخ بده رو نداشته باشه . اما ما در این مطلب مارک های معتبر یخچال رو معرفی کرده و همچنین ویژگی های اون ها رو برای شما توضیح میدیم. پس اگر قصد خرید یخچال جدید رو دارید تا اخر این مطلب رو با ما همراه باشید .

نکات کلیدی برای انتخاب یخچال فریزر معمولی و ساید
خرید یخچال، به‌ دلیل اهمیت و طول عمر زیادش، کاری پیچیده و سرمایه‌ گذاری مهمی است. به همین دلیل در هنگام خرید یخچال علاوه‌ بر مارک یخچال ، باید فاکتورهایی مثل قیمت ، اندازه یخچال ، مدل و طراحی ظاهری ، امکانات و قابلیت‌ ها و میزان مصرف انرژی رو هم مدنظر قرار بدید. بنابراین باید برای خرید یک یخچال مناسب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای انتخاب بهترین مارک و مدل یخچال تحقیق کنید.

اندازه یخچال:
براي خانواده هاي 3-2 نفره يخچال حداكثر 18 فوت كافي است و براي خانواده هاي تا تعداد 5 نفره 22 فوت اما اندازه يخچال در نهايت بستگي به ميزان نگهداري مواد غذايي هر خانواده بستگي دارد. همچنین باید فضای آشپزخانه را در‌نظر گرفته و با‌توجه به فضایی که برای یخچال در اختیار دارید، سراغ اندازه مورد نظرتان بروید. یخچال شما باید حداقل از هر طرف به‌ اندازه ۵ سانت از دیوارها فاصله داشته باشه.

هزینه:
مهم‌ ترین فاکتور در خرید یخچال مثل هر نوع کالای دیگری، مقدار هزینه‌ ای است که برایش در‌نظر گرفته‌ اید. پس بهتر است پیش از رفتن برای خرید، تعیین کنید که دقیقا چقدر می خواهید برای یک یخچال هزینه کنید. یخچال‌ های رده‌ بالا، مصرف انرژی کمتری در مقایسه با یخچال‌ های میان‌ رده و پایین‌ رده دارند.

مصرف انرژی:
برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها، باید به برچسب انرژی که روی بدنه‌ دستگاه چسبانده شده، نگاه کنید. روی این برچسب علاوه‌ بر یک‌ سری اطلاعات مثل مصرف سالانه‌ انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور یخچال، رده‌ بندی مصرف انرژی یخچال هم مشخص شده است. این رده‌بندی که از حروف A+++ (برای بهترین مصرف انرژی) تا D (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه‌ بندی شده، می‌ تواند معیار خوبی برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ های مورد نظرتان باشد.

امکانات:
دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال (ضد باکتری)، فیلترهای مختلف تصفیه آب، مجاری خروجی اب و یخ ریز و ابریز روی در یخچال، نمایشگرهای مختلف روی در یخچال و صفحه های LED (نمایشگرتلویزیونی روی در یخچال و نمایشگر داخل یخچال) و فضای Door-in-Door ، همه از امکانات یخچال های حال حاضر هستند که می توانید با توجه به نیاز خودتان هرکدام از آن ها را داشته باشید.

گارانتی:
داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش نيز از نكات مهم خريد است.

انواع مدل‌های یخچال
یخچال ها در مدل‌های : معمولی (دیفراست ، نوفراست) ، یخچال فریزر درب بالا ، یخچال فریزر درب پایین ، ساید باید ساید ،یخچال فریزر در فرانسوی ، یخچال فریزر دوقلو تولید می شوند.

یخچال فریزر درب بالا :
در یخچال فریزر درب بالا ، فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین قرار دارد . معمولا اندازه یخچال بزرگ تر از قسمت فریزره اما در بعضی از مدل ها ممکنه یخچال و فریزر تقریبا هم اندازه باشند . بعضی از افراد از روی تنبلی یا از روی اجبار ، یه بار غذا درست میکنند و بعد هر روز هفته اون غذا رو دوباره گرم میکنند. اگر شما هم جزء این دسته هستید ، یخچال بالا فریزر برای شما خیلی مناسب است چون فریزر همیشه دم دست است .

یخچال فریزر درب پایین :
در این نوع یخچال ها ، یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین قرار دارد. معمولا اندازه یخچال بزرگ تر از قسمت فریزر است اما در بعضی از مدل ها ممکنه که یخچال و فریزر هم اندازه باشند . اگر معمولا غذای تازه مصرف میکنید و فقط در مواقع خاص از خوارکی های فریز شده استفاده میکنید ، یخچال فریزر پایین، برای شما مناسب تر است.

یخچال فریزر دوقلو :
یخچال های دوقلو شباهت زیادی با یخچال های ساید دارند. در واقع میشه گفت ساید بای ساید هم یه نوع یخچال فریزر دوقلو به حساب میاد . یخچال فریزر های دوقلو به لحاظ قیمت تفاوت زیادی با ساید بای ساید ندارند اما اندازه یشان بزرگ تر است . اگر اشپزخانه شماکوچک است به یخچال دوقلو فکر نکنید!. قسمت فریزر یخچال های دوقلو خیلی جا دارد. اگر خانواده پر جمعیتی دارید و نیاز دارید خوراکی های زیادی را در فریزر جا بدهید، بهتره یخچال فریزر دوقلو بخرید.

ساید بای ساید :
یخچال های ساید بای ساید محبوب ترین نوع یخچال فریزر هستند . همونطور که از نام این مدل مشخص است ، یخچال و فریزر در کنار هم قرار میگیرند. امکانات یخچال های ساید بای ساید بیشتر از مدل های معمولی است. تناسب اندازه یخچال به فریزر بر اساس نیاز در نظر گرفته میشود و معمولا در یخچال های ساید هم ، اندازه یخچال بزرگتر از فریزر است.


یخچال فریزر در فرانسوی :


یخچال های درب فرانسوی یا فرنچ دور از همه مدل ها جا دارتر و البته گرون تر هستند . فرنچ دور معمولا دو تا درب در بالا داره و یک یا دو درب کشویی در قسمت پایین. یخچال فرنچ دور بسیار جادار است و جلوه بسیار شیک و مدرنی به اشپزخونه تون میده .

[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]